Figyelem: JavaScript futtatása nem engedélyezett böngészőjében vagy ezen a weboldalon! Nem biztos, hogy ebben a kérdőívben így minden kérdésre választ tud majd adni. Kérjük, nézze át böngészője beállításait.

ABI - Elégedettségi felmérés kérdőív a jelenlegi rendszerekkel kapcsolatban

Alkuszi és Banki Igazgatóság partneri körben indított közvéleménykutatása - 2024.október

 

 

Kedves Partnerünk!

Jelen kérdőívünk az Alfa Vienna Insurance Group Biztosító Zrt. rendszereivel és a biztosító által nyújtott szolgáltatásokkal kapcsolatban méri fel az elégedettséged.

A felmérés célja, hogy képet kapjunk a jelenleg használt rendszerek, valamint igénybe vett szolgáltatásokkal való elégedettségről annak tükrében, hogy jövőbeni fejlesztéseknél egy felhasználóbarátabb felületet, működést tudjunk átadni partnereink részére.

A kérdőív teljesen anonim és önkéntes, a benne közölt adatokat kizárólag jelen felmérés kiértékeléséhez használjuk fel.

Adatkezeléssel kapcsolatos tájékoztatónkat az alábbi linken találod: https://alkuszi.alfa.hu/adatvedelem/

Köszönjük az együttműködést!

Alkuszi és Banki Igazgatóság

21 kérdés található ebben a kérdőívben.
Alfa Biztosító rendszerekkel kapcsolatos általános kérdései
(Ez egy kötelező kérdés)

Mely rendszereket használod a mindennapi munkavégzésed során?

(több lehetőséget is választhatsz)

WebPKR
FrontEnd
EDOK
Alkuszi weboldal
Assistravel
Corporate Portál
AlkuszIT Hibabejelentő Portál
Írjon Nekünk!
(Ez egy kötelező kérdés)

Mennyire vagy elégedett a mindennapi munkád során használt  Alfa Biztosító partneri rendszerek elérhetőségével?

A rendszerekbe való bejutáshoz szükséges lépések száma szerint?
A rendszerekbe való bejutáshoz szükséges idő szerint?
A belépési felületek megtalálhatósága szerint?
1-5 Egyáltalán nem vagyok elégedett à Teljesen elégedett vagyok
(Ez egy kötelező kérdés)
Mennyire vagy elégedett a munkádhoz szükséges Alfa Biztosító patneri rendszerek számával?

1-5 Egyáltalán nem vagyok elégedett à Teljesen elégedett vagyok

(Ez egy kötelező kérdés)

Mennyire komfortos számodra, hogy minden rendszert külön belépéssel érsz el?

1-5 Egyáltalán nem vagyok elégedett à Teljesen elégedett vagyok
WebPKR és Frontrend használattal kapcsolatos kérdések
(Ez egy kötelező kérdés)

Mennyire vagy elégedett a WebPKR és FrontEnd rendszerek menüjének érthetőségével?

WebPKR
FrontEnd

1-5 Egyáltalán nem vagyok elégedett à Teljesen elégedett vagyok

(Ez egy kötelező kérdés)
Mennyire vagy elégedett a WebPKR és FrontEnd rendszerek menüjének átláthatóságával?
WebPKR
FrontEnd

1-5 Egyáltalán nem vagyok elégedett à Teljesen elégedett vagyok

(Ez egy kötelező kérdés)

Mennyire vagy elégedett a WebPKR és FrontEnd rendszerek menüjének felépítésének egyszerűségével?

WebPKR
FrontEnd
 1-5 Egyáltalán nem vagyok elégedett à Teljesen elégedett vagyok
(Ez egy kötelező kérdés)

Mennyire vagy elégedett a WebPKR és FrontEnd rendszerek menüjének designjával?

WebPKR
FrontEnd
 1-5 Egyáltalán nem vagyok elégedett à Teljesen elégedett vagyok
(Ez egy kötelező kérdés)

Mennyire vagy elégedett az ajánlati megjelenítő felület átláthatóságával kapcsolatban? (WebPKR és FrontEnd esetén egyaránt) 

A megjelenített információk mennyiségével?
A megjelenített információk érthetőségével?
A megjelenített információk részletgazdagságával?

1-5 Egyáltalán nem vagyok elégedett à Teljesen elégedett vagyok

(Ez egy kötelező kérdés)
Mennyire segíti az ajánlatkezelési munkádat? ? (WebPKR és FrontEnd esetén egyaránt)
WebPKR
FrontEnd

1-5 Egyáltalán nem vagyok elégedett à Teljesen elégedett vagyok

(Ez egy kötelező kérdés)
Mennyire vagy elégedett az szerződéskarton felület átláthatóságával kapcsolatban? (WebPKR és FrontEnd esetén egyaránt)
A megjelenített információk mennyiségével?
A megjelenített információk érthetőségével?
A megjelenített információk részletgazdagságával?
1-5 Egyáltalán nem vagyok elégedett à Teljesen elégedett vagyok
(Ez egy kötelező kérdés)
Mennyire segíti az ügyfélkapcsolati kiszolgálási munkádat?
WebPKR
FrontEnd

1-5 Egyáltalán nem vagyok elégedett →Teljesen elégedett vagyok

(Ez egy kötelező kérdés)
Mennyire vagy elégedett a WebPKR ügyfélkarton felület átláthatóságával kapcsolatban?
A megjelenített információk mennyiségével?
A megjelenített információk érthetőségével?
A megjelenített információk részletgazdagságával?

1-5 Egyáltalán nem vagyok elégedett →Teljesen elégedett vagyok

(Ez egy kötelező kérdés)
Mekkora mértékben támogatja munkádat az ügyfélkiszolgálás során?
WebPKR
FrontEnd
1-5 Egyáltalán nem vagyok elégedett →Teljesen elégedett vagyok
(Ez egy kötelező kérdés)
Mennyire vagy elégedett a szerződések/ügyfelek kereső funkciójával kapcsolatban? ? (WebPKR és FrontEnd esetén egyaránt)
A megadandó adatok mennyisége szempontjából?
A funkció egyszerűsége szempontjából?
A funkció praktikuma szempontjából?

1-5 Egyáltalán nem vagyok elégedett à Teljesen elégedett vagyok

(Ez egy kötelező kérdés)
Mennyire vagy elégedett a szerződések/ügyfelek kereső funkció találati lista használhatóságával kapcsolatban? (WebPKR és FrontEnd esetén egyaránt)
Átláthatóság szempontjából?
Értelmezhető információk szempontjából?
Tartalom szempontjából?
1-5 Egyáltalán nem vagyok elégedett à Teljesen elégedett vagyok
(Ez egy kötelező kérdés)
Mennyire segítik az Alfa rendszerek/kommunikációk a munkádat a (Biztosító – Alkusz) közötti információáramlás szempontjából?
Alkuszi weboldal (hír és blog oldalak, termék oldalak)
WebPKR
FrontEnd
Emailben küldött Alfa tájékoztató levelek
Webinár oktatások

1-5 Semennyire sem segítik à Teljes mértékben segítik

(Ez egy kötelező kérdés)
Mennyi aktuális és fontos hírt/információt kapsz meg a Alfa rendszerek felületein?

1-5 Egyáltalán nem kapok információt à Minden információt megkapok

(Ez egy kötelező kérdés)
Mennyiben segítenek a WebPKR és FrontEnd rendszerek felületei abban, hogy az elvégzendő feladataidat aktuálisan és összesítve lásd?

1-5 Semennyire sem segítik à Teljes mértékben segítik

(Ez egy kötelező kérdés)
Mennyiben segítenek a WebPKR és FrontEnd rendszerek felületei abban, hogy a teljesítményedet, állományod összetételét, kiemelt feladatidat egyszerre nyomon tudd követni?

1-5 Semennyire sem segítik à Teljes mértékben segítik

(Ez egy kötelező kérdés)
Mennyire örülnél neki, ha lenne egy olyan felület… ?
… ahonnan az összes rendszert egyetlen belépéssel érnéd el?
… ahol minden fontos hírt, elvégzendő feladatot, testreszabottan és összesítve láthatsz?
... ahol saját riportokat, listákat tudnál készíteni?
… ami mobilon is teljes funkcióival használható?
1-5 Nem örülnék à Nagyon örülnék